•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Tuesday, December 22, 2009

做冬 - 周庄 @ 新加坡

平日既晚上好少出街食飯, 但今日係冬至, 冬大過年, 為了隆重其事, 就決定出外食番餐做節, 而且其實因為我地手上有張周庄二十蚊星紙既贈卷, 呢張贈卷一定要係平日用, 我地最近又覺得佢飲茶點心麻麻地, 所以張贈卷用黎食晚飯可能好d.
我唔肯定佢平日晚飯多唔多人幫趁, 穩陣起見我都訂左檯先, 我訂八點, 去到真係好多人, 差不多坐滿, 無侍應得閒理我, 唔知係因為今日係冬至定因為佢地做緊贈卷優惠 ?
今晚我地叫左三個餸一個炒飯, 好有做節感覺, 因為我地叫左元蹄呀, 兩個人食一隻元蹄, 有點過份, 但做節嘛.


做得唔錯, 肉質好嫩, 唔鞋口, 皮做得好淋, 入口溶化, 用刀輕輕切一刀, 推一推骨頭, 就已經骨肉分離, 味道都幾好, 唔會太咸, 空口食都得.

菠蘿咕嚕肉, 味道好味, 但比較細碟.

魚香茄子煲, 好耐無食, 但我有點失策, 因為我地叫左炒飯, 呢個有點咸, 配白飯會好d.

呢個極品炒飯, 同餐牌個張相, 完全唔同, 好彩味道都得, 有xo 醬, 蝦粒, 帶子粒.

雖然我地好大食, 但都食唔哂個元蹄, 所以打包回家, 下餐再食.

1 comment:

  1. 你俾幾多分呀? 有blog友食過話勁多msg, 我果次午餐又OK! 我對msg敏感呢....
    [版主回覆12/28/2009 23:18:00]唔, 我俾:
    元蹄 - 85分, 菠蘿咕嚕肉 - 75分, 魚香茄子煲  - 70分 (咸左d)
    極品炒飯 - 72分 (油左少少)
    我比較遲鈍, 對msg唔係幾敏感, 有時都慶幸, 因為如果對msg 超敏感, 要出街食飯都幾慘, 尤其是去飲, 我見有朋友要飲雪碧 / 七喜黎解msg.

    ReplyDelete