•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Sunday, December 6, 2009

中式包 - 花卷 / 豆沙包

見到blog 友愛美麗 跟翠兒整花卷, 好靚之餘仲好似好好味, 好想試, 因為其實我都好鍾意食中式包, 但我對於做中式包點一竅不通, 完全唔知技巧, 請教過愛美麗, 原來搓中式包係不用太多力, 不用出筋性, 麵糰夠滑就得...

既然有齊材料, 好, 就試玩一次, 不過我唔係用低筋粉, 因為之前做月餅, 用剩好多'香港麵粉', 因為香港麵粉是專用來做中式包點和點心, 我想趁機會用埋佢, 另外我有豆沙餡, 所以決定用一半麵糰黎做豆沙包.
材料A
  • 低筋粉200克    (我用香港麵粉)
  • 依士粉1/2茶匙   (我用2.5g)
  • 糖1/4茶匙    (我用1g)
  • 溫水100克 (約半碗)
  • 材料B
  • 砂糖2湯匙    (我用30g)
  • 泡打粉1/3茶匙     (我用1g 多d)
  • 梘水3滴   
  • 清水1茶匙   
  • 生油適量  (我用 1 茶匙)
做法
  1. 材料A中乾依士和糖加進溫水,靜候5分鐘至依士升起
  2. 依士水加進低筋粉,搓至成幼滑麵糰
  3. 盤底掃油,放上麵糰,蓋上保鮮紙發酵至兩倍半大 (表面要無窿, 我用左50分鐘)
  4. 材料B中砂糖加發粉拌勻,梘水加入清水中,加入發好的麵糰搓至糖溶,適當加點手粉搓至成幼滑麵糰 (麵糰愈搓愈濕, 都要加好多手粉, 第二次搓係好重要, 影響成品滑唔滑, 要盡量把氣泡排出, 才做形)
  5. 麵糰用酥棍碾薄成約一張A4紙大小
  6. 掃上薄生油,向前摺疊4-5層,收口向下
  7. 用刀把麵卷切成兩份, 一份做花卷, 一份做豆沙包.
  8. 花卷 - 用刀把麵卷切成8份, 每兩塊底對底,拉長左右手相反方向扭,兩端重疊,收口在下放於包紙上. 豆沙包 - 用刀把麵卷切成4份, 搓圓, 用手按扁或棍杆平,包入豆沙, 收口.
  9. 排於蒸籠內,静置30分鐘,作第二次發酵,大火蒸10分鐘即取出.


製成品, 好醜樣, 原來扭花卷係好難既.

下面呢個係第一個, 已經叫做好樣小小, 到扭第二個時已經扭唔番, 愈扭愈醜怪, 不過又幾好食喎, 甜度啱啱好, 好軟熟, 只係唔夠鬆.

至於豆沙包, 係youtube 找到一個video 教包餡和收口, 看似好易, 但原來都唔易掌握, 個樣好唔靚.


雖然奇貌不揚, 但又幾好食, 只係豆沙本身太甜, 有驚喜, 我好鍾意, 下次試下整菜肉包!

其實係蒸豆沙包既過程有些驚險, 話說放蒸架和包包入煲時, 我一時跣手, 弄咩左個蒸架, 有兩個包浸左一半落滾水, 我一隻手要扶實個蒸架, 唔可以俾其餘兩個跌埋落去, 另一隻手要攞筷子夾番個兩個上黎, 所以都花了好些時間, 我心諗, 濕左個兩個應該要報銷, 不過都諗住蒸埋佢先算, 點知蒸完之後又無咩野喎, 好彩無放棄佢地.
Thank you 愛美麗 和 翠兒 !!!

4 comments:

  1. 恭喜你,整得好靚呀!你好叻呀!如果你話“做中式包點一竅不通”,真係無人信!
    下次做豆沙包不要掃油碾薄,做花卷才要這個步驟。還有甜包一般把收口向下,鹹包就收向上的,再一次恭喜你。
    [版主回覆12/08/2009 23:21:00]多謝你既讚賞同指點, 呢個叫做好樣d 啦, 其他都好醜樣!
    你睇, 我咁多野都唔知, 仲唔係 '一竅不通' ?

    ReplyDelete
  2. 好叻呀!好鬆軟咁噃!中式包易學難精呀!
    [版主回覆12/09/2009 17:01:00]一d 都唔叻, 你講得無錯, 中式包真係易學難精呀, 我都無信心下次會整得好d呀!

    ReplyDelete
  3. 高手啊!
    [版主回覆12/09/2009 17:03:00]高手 ? 有排都未係, 不過原來做中式包又幾好玩.

    ReplyDelete
  4. Yeah, 你又整成功! 口感同質地合你嗎?
    蒸包~我周不時都出厘d驚險野, 總之就手忙腳亂
    [版主回覆12/09/2009 17:09:00]口感同質地, 我都好鍾意, 我老公想即刻食哂佢當午餐, 不過我想留番兩個第日食, 睇下仲軟唔軟熟, 結果係得既, 我蒸番熱佢黎食, 都仲好似第一日咁好. 

    ReplyDelete