•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Sunday, December 13, 2009

聖誕薑餅 Ginger Cookies

聖誕佳節, 除了做樹幹蛋糕, 又想做d 應節曲奇, 可以做薑餅人, 但我又唔想晝公仔, 係網上找開薑餅人的食譜時, 見到blog 友綠萼介紹左一個似馬莎薑餅的食譜, 就即管試下, 但個食譜係用牛油, 而馬莎薑餅的成份係用棕櫚油.

棕櫚油, 一直都給人印象係唔健康, 有反式脂肪, 但早前有一個電視節目 'Palm Oil: Good Fat / Bad Fat? 似乎替棕櫚油, 做了一些平反, 美國FDA禁止使用反式脂肪, 但批准棕櫚油可在美國使用, 有心臟科醫生表示棕櫚油不含膽固醇, 經多年研究, 食用橄欖油的人和食用棕櫚油的人的壞膽固醇和好膽固醇水平差不多一樣, 不過研究的詳情就沒有交代, 節目亦提到, 大量砍伐樹木來種植棕櫚油,  對生態環境有很壞影響, 總括來說, 棕櫚油雖不含反式脂肪, 但始終都有飽和脂肪, 不建議食用太多.

心裡掙扎, 究竟試唔試棕櫚油來焗薑餅好呢? 其實用棕櫚油都係出於好奇, 想知係唔係真係會令曲奇鬆脆d, 而我既然唔食牛油曲奇, 試下用棕櫚油都無壞, 反正超市賣既餅食大部份都有棕櫚油, 連馬莎薑餅都係, 而且曲奇只是要來過口癮的零食,又唔係主要食糧, 只要唔食過多, 一試無壞.

到超市同烘焙店找棕櫚油, 其實都唔係好多選擇, 最後揀左呢隻美國製造含有棕櫚油成份的Shortening.




自稱沒有反式脂肪, 而且飽和脂肪低過牛油.




食譜:

A牛油 50g  (我用了 50g shortening + 10ml 水)啡糖 40g蜜糖 2 湯匙

B低筋粉 125gBaking powder 1tsp [我用了5g]Baking soda 1tsp [我用了5g]Ground ginger 1tsp [我用了3g]Allspice 1/2 tsp (我沒有Allspice, 隨意灑了些肉桂粉和荳蔻粉就算)

C砂糖 (裝飾用) [我無落]

做法
1) 打通軟材料A
2) 材料B 過篩, 加入 1), 拌勻
3) 弄成麵糰, 放入雪櫃半小時, 取後碌平, 用餅模印出曲奇 (如做馬莎薑餅的圓形, 將麵糰分成16份, 滾動成小圓球, 再用手指壓平)

4) 160度焗15-20分鐘




焗好後會有裂紋, 因為馬莎薑餅的特色係有粗獷自然裂紋, 原來裂紋是因為多量的raising agent 所做出來的效果.










果然好鬆脆, 同真的馬莎薑餅好似, 如果用足5g 薑粉, 個辣度應該更似.




順便焗些超牛油曲奇, 入好袋, 可以送禮了.



4 comments:

  1. 多謝!  可愛的佳節小禮物!  看了叫人很開心! 
    [版主回覆12/23/2009 16:18:00]我最開心見到有人鍾意.

    ReplyDelete
  2. 我都好鍾意食呢個牌子嘅薑餅!
    [版主回覆12/23/2009 16:21:00]我唔係幾鍾意食餅, 但呢個真係幾好味, 嘆住杯English Breakfast Tea 黎食佢, 正!

    ReplyDelete
  3. 真有心思的小禮物 又到聖誕~ 又到聖誕~~
    [版主回覆12/23/2009 16:26:00]都唔算啦, 有些 blog 友好有心機做有裝飾的薑餅人, 個d 真係有心思!  聖誕快樂 !

    ReplyDelete