•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Wednesday, March 31, 2010

Canelé Pâtisserie Chocolaterie @ 新加坡

上個星期六, 輪到老公見牙醫洗牙, 之後就近近地係 Paragon 百麗宮到搵食, 老公估我會揀壽司亭食魚生刺身, 但我想食西式野多d, 望左幾間西餐廳, 最後揀左 Canelé Pâtisserie Chocolaterie, 除左因為佢既餐牌有吸引既食物之外, 揀佢其中一個主要原因係佢地既梳化椅, 睇落去好似好舒服.

真係無揀錯, 係好舒服, 軟熟得黎又撐到條腰喎, 夠大張好似可以包住成個人咁.
至於食物, 佢地應該係主打蛋糕甜品同朱古力, 不過未食午餐既我, 都係想食咸野多d.

未坐底之前, 睇佢地既餐牌時, 我已經決定要試佢地既紅酒燴牛肉, 可以選跟麵包或意粉, 三心兩意下我揀左意粉 (SGD18).

老公要左個周打蟹肉粟米湯 (SGD9.5)  ....

同埋招牌芝士漢堡包 (SGD15.5).

個樣好得下.

紅酒燴牛肉好大份, 好香紅酒味, 我最鍾意係佢d 牛肉係有肉有筋有肥有瘦既牛腩, 我最怕係一舊舊好硬既瘦肉, 配菜既紅蘿蔔同西芹好味, 薯仔就唔夠淋, 個汁稍為淡少少. 

意粉都ok, 好大碟.

個湯都唔錯, 勁多蟹肉, 粟米同薯仔粒, 好奶味, 我無試, 老公話好味.

個漢堡跟薯片同菜沙拉, 為左怕老公熱氣, 我梗係要幫手食薯片啦, 哈哈.

老公話呢個好味過上次 Hand Burger 個 Works Burger好多, 因為呢個太多芝士醬, 我只係試左少少牛肉, 有咬口, 有肉味. 

我係街食野, 通常都好八卦, 成日都會睇下附近既人食咩, 一有侍應生捧住食物行過, 我都會睇下, 據我觀察, 呢個漢堡都相當受歡迎, 出場率好高.
今次食得太飽喇, 無位試甜品, 或者留番下次啦.
 
Canelé Pâtisserie Chocolaterie
290 Orchard Road,
#B1-25 Paragon,
Tel : 6733 8893
Opening Hours : 11am to 10pm daily
 

No comments:

Post a Comment