•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Thursday, March 25, 2010

Hand Burger @ 新加坡

係新加坡食野, 其實都唔係間間好食, 好似上星期六, 行左去烏節路其中一個新商場 313, 裡面好多餐廳, '矇矇地'既我, 竟然揀左食 Hand Burger, 見佢地好似都幾多選擇, 裝修擺設都幾特別同有日本味.



食完覺得唔係幾好, 點解我話自己 '檬檬地', 因為我食完至記得好似有 blog 友試過呢間, 仲話佢唔係幾得!
我揀左原味既Hand Burger, 老公就揀左個極豐富既 The Works Burger.

因為我唔要芝士, 所以我既漢堡包就係咁既樣, 牛肉係有肉味, 但就無咩調味, 好淡口, 要靠食薯條既汁幫手, 最攪笑係塊牛肉好易散開, 一切就變得碎濕濕, 食食下, 我都有諗過影底佢, 不過真係食得好核突, 為免嚇親人, 都係無影.

呢個就係 The Works Burger.

賣相都幾吸引, 有煙肉, 炒磨菇, 炸洋蔥圈, 太陽蛋, 芝士, 牛肉, 生菜同番茄.


我試左洋蔥圈, 好油唔脆, 老公話味道只係普普通通, 我見佢既牛肉都係一禁就散.
坦白講, 食完真係無咩滿足感, 下次都係要有d 記性, 睇過既野唔好唔記得, 要食漢堡包, 都係食番 Carl's Jr 或 Burger King 好d.

1 comment:

  1. 佢地主打漢堡包, 但仲有排才及格, 我見你碗薯條好過我果次, 水準未到家, 你同意嗎?
    [版主回覆03/26/2010 17:34:00]佢地真係唔係好到家啦, 你有無食過 Carl's Jr 既磨菇漢堡? 好好食架.

    ReplyDelete