•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Friday, March 26, 2010

H One @ 香港

上次返香港前, 一早已經約好一位好朋友到中環食午餐, 急不及待要聚下舊, 佢揀左 IFC 既 H One, 一間非常唔錯既餐廳, 呢度既午餐係半自助餐, 任食既頭盤, 自選主菜一款, 加指定甜品一款, 同一杯咖啡或茶.
每檯都有一盤麵包, 好吸引, 尤其係香草包, 但份量太多了.

因為任食頭盤非常豐富, 頭盤區既食物好靚好吸引, 但係我地掛住傾計, 又唔想騷擾其他人攞野食, 所以都無影好多相.
煙三文魚, parma ham配哈密瓜好好味, 魚生甜蝦刺身, 沙拉都好新鮮.

主菜有好幾款選擇, 我地都係揀魚, 但我比較麻煩, 我怕個汁有牛油同芝士, 所以同侍應姐姐講唔要汁, 佢都好好人, 主動提議幫我問下個廚師先, 結果個汁真係有芝士, 雖然最後都係要走汁, 但佢唔嫌麻煩幫我走一轉, 真係好難得.

個魚好新鮮, 有魚味, 而且煎得好好, 雖然無汁, 但有鹽香, 好味, 配菜係欖油蕃茄醬香草煮雜色椒, 磨菇同茄子, 有點似普羅旺斯燉菜, 唔錯.

甜品好別緻, vanilla 雪糕配芒果 puff, 芒果好甜呢.

今次唔止聚舊, 好朋友仲為我補祝過左好耐既生日, 真係好窩心!

No comments:

Post a Comment