•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Friday, April 10, 2009

復活節旅行 @ 新加坡

今年係我地同一班舊同學兼好朋友相識二十週年既大日子, 我地細細個就識落,關係密切,時常都有聚會,今年意義重大,梗係要攪d特別項目來慶祝一番,最好就是一齊出外玩幾天,其實呢次唔係我地第一次,之前都試過去台灣丫,泰國丫, 澳門就已經多到數唔到幾多次喇. 但係今次最大既分別係有3個小朋友一齊去,肯定好好玩!

由於我地人多,難夾日子放假,最易就到大家就係復活節個4日,不過就唔去得遠,又要安全,又要乾淨,又要啱小朋友玩,又要有好野食,都唔多地方可以揀,最後就揀左新加坡,甘我同老公咪無得飛,只需要執齊行李,塔程的士,坐係酒店,等集合!

新加坡有好多新酒店,可惜一間都未起好,我地既要求係泳池要大要靚,要有resort feel, 唯有住返聖淘沙Rasa Sentosa Resort (Shangri-la), 因為係假期,所以酒店房好貴,要成HKD1450一晚,坦白講泳池真係好靚,連住沙灘,仲有三條滑水滑梯俾小朋友玩.







但係房就比較舊,如果佢仲係孤寒唔修葺下d房,遲d都幾難同新酒店競爭!






今次雖然唔齊人,但都有12個大人加3個細路,陣容鼎盛,未出發先興奮,希望呢幾日天氣好d,大家都玩得開開心心!



No comments:

Post a Comment