•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Tuesday, April 21, 2009

鍾情法包

一直都很鍾情於法包, 因為又唔需要落奶, 又唔要落牛油, 啱哂我.

而且曾經睇過blog 友萼焗既超靚法包, 非常羨慕, 好想自己有機會做到, 八成都好呀!

其實之前我都試過一次, 但係當時我無法包粉, 就用左高筋粉替代, 當然唔得啦, 外面好硬唔脆兼裡面好實唔鬆軟. 最後我地攞左去餵白鴿。

今次我係香港買左法包粉, 材料我就跟左法包粉既指示按比例減少做一次少d既份量, 同時想佢軟熟d, 就學埋綠萼加左老麵:

法包粉 25g
高粉 75g
水 66g
instant酵母 2g
老麵 30g

做法: (跟左綠萼既做法) 
1. 所有材料搓至麵糰光滑和不黏手,基本發酵45min至1hr, 發至2倍大,以手指測試為準
3. 排氣,把麵團分割成2份,滾圓,鬆弛10分鐘
4. 搓成長條狀
5. 再發酵約25分鐘, 發至2倍大.
6. 220度蒸氣焗約25分鐘.



出黎既成果都係普通咋, 我覺得第一次發酵ok, 第二次發酵就麻麻地, 入爐後就發都無發, 一樣size出返黎. 不過外面都脆, 只係裡面唔夠鬆軟, 已經好過上次. 點解入爐後唔發呢? 我已經好斯文對佢地, 入爐前無大力震過麵團喇!



第二朝我就噴水焗返脆佢加左沙丁魚洋蔥用黎做早餐, 都幾好味.





我都知法包是麵包中最難做得好的, 我係唔會放棄, 繼續努力!!!



No comments:

Post a Comment