•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Friday, April 24, 2009

天勺 @ 香港

之前太忙,呢篇係補寫4月頭既野!

每次返香港, 我家姐總會有唔同既理由, 要請我食好多餐飯,當中一定包括日本野, 今次雖然逗留既日子不多, 但都不能少左呢個節目.

以我地甘精打細算既性格, 食日本野食午餐就最著數, 好多時d 貴價日本餐廳都有提供超值既set lunch, 今次揀左銅鑼灣天勺.

訂位時,我地揀左坐Bar 枱,可以有雙重享受,唔單止有口褔,仲可以大飽眼褔, 午餐定食都有好款選擇,經過一輪細心挑選後,我兩都係揀剌身定食,每人可選兩款剌身唔要,共其他就由師傅決定,我地唔要魷魚和八爪魚.





嘩,有十五件刺身加雞蛋和蟹柳,睇住師傅切都已經很高興,食落口更不得了,吞拿魚好甘香,差不多有中拖羅既味道,油甘魚都好肥美,鯖魚好有濃郁既魚味,三文魚都好新鮮,呢個定食包括茶碗蛋,味噌湯,白飯,生果及漬物,都只是$110, 好味同好抵呀!





天勺
銅鑼灣
登龍街28號永光中心3樓


No comments:

Post a Comment