•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Tuesday, April 28, 2009

小比併

既然做左個新加坡特產班蘭戚風蛋糕, 有d 衝動買返件名店 Bengawan Solo 既班蘭戚風蛋糕, 來做個比較.

當然, 我好有自知之明, 我呢個初哥又點會比得上呢間擁有30年歷史既出名老店, 不過研究下有什麼地方可以改善下, 都唔錯!



外形

Bengawan Solo : 綠色好多, 蛋糕面焗得靚好多, 蛋糕面層啡色皮厚好多 (呢樣我老公話好重要, 因為蛋糕最好食既地方就是呢到)
 
 


口感

Bengawan Solo : 比較鬆軟, 比較有彈力.

香味


Bengawan Solo : 香味就較為遜色, 唔夠班蘭葉既香味.

味道

我做既好似甜少少, 因為Bengawan Solo 既嗒落有d 咸味.

OK, 下次再努力!


1 comment:

  1. 俾心機, 我支持你. 下次我去你度唔駛錢都有手信返港, 正.
    [版主回覆05/01/2009 07:47:00]喂, 你黎得我地度, 我梗係要陪你去玩, 點會有時間焗蛋糕呀!

    ReplyDelete