•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Wednesday, April 22, 2009

欖菜肉碎四季豆

今晚煮左自己既拿手好菜 .......

哈哈, 有d 唔知醜添, 其實都無咩特別既,  呢個欖菜肉碎四季豆, 係我老公至愛既餸菜之一, 我好記得, 當我第一次煮俾佢食時, 佢竟然大讚, 平時佢好少主動讚d 食物好食, 我心諗, 原來甘容易就可以得到讚賞, 好喎, 呢個易煮呀!

其實我自己都好鍾意食呢個餸, 因為欖菜好惹味, 配飯最襯.

材料一眼看哂 :







最好用點魚露調味.


No comments:

Post a Comment