•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Saturday, April 11, 2009

Day 2 - the Pump room

一早起身, 食過豐富既自助早餐後, 就梗係要去靚靚既泳池游水, 去沙灘玩下沙啦!





之後仲諗住去埋動物園 Singapore Zoo 探下d 白老虎, 可惜落起大雨, 去到門口, 都入唔到, 決定明日再黎過!

今日晚餐食西餐轉下口味, 我地覺得 Clarke Quay 有好多餐廳, 好多飲酒既地方, 好有氣氛, 好熱鬧, 都算係新加坡一個有特式既地方, 都幾啱遊客過黎行下.

我地揀左the Pump Room, 之前試過 Great World City 分店既 Sunday Brunch, 佢d 食物都幾好味, 又有酒飲,氣氛causal, 啱哂我地一大班人噪喧巴閉.

朋友們一早已經講左今餐要同我老公預祝生日, 實在太感動喇! 有朋自遠方來, 仲要記得你生日, 係咪開心到癲呀! 多謝哂 !

我地叫左一大桶啤酒, 好多野食, 小食, 湯, 主菜, 甜品, 應有盡有,好滿足呀.

























The Pump Room @ Clarke Quay

3B River Valley Road,

The Foundry, Clarke Quay
#01-09/10,
Singapore 179021

Tel (65) 6334 2628



No comments:

Post a Comment