•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Thursday, January 14, 2010

北京之旅 - 2009 [第三天] (五) 大董

2010 年 1 月 1 日
水立方/ 鳥巢 →天安門 →人民英雄紀念碑 →故宮博物館→胡同→什剎海 →南鑼鼓巷→ 大董烤鴨店 → 東方大班按摩
今晚我地去左好多人都推介既北京大董烤鴨店, 呢間係人氣店, 一定要訂位, 我地原先諗住唔想咁趕, 打算訂七點半, 不過俾佢地拒絕左, 要係六點半前到, 所以未行完南鑼鼓巷都要趕住撤退.

黎到時已經有好多人等位, 呢度都有熱茶招呼等位既客人, 唔錯.

佢地既餐牌仲厚過一本書, 而且唔係叫餐牌, 係叫做‘大董烹飪藝術作品集', 勁, 每道菜都有詳細介紹,又有精美插圖配合,要欣賞完呢本品集,閒閒地一粒鐘.

佢地既菜式好著重創意,賣相同美感,而且物盡其用,好多鴨肝,鴨舌,鴨掌,鴨心等既菜式,我地今次唔試住,留番下次先食.

佢既招牌菜,大董酥不膩烤鴨,我地點左半隻, 師傅攞隻鴨黎片時, 係成隻, 片左一半就攞走, 如果點成隻, 隻鴨殼會包番俾客人帶走. 

好靚呀,呢半隻多過我地早兩晚係花家怡園食個半隻.

配菜好多款,有青瓜絲,白蘿蔔絲(染紅了),蒜泥,白砂糖,大蔥段,烤鴨醬同兩款醃菜.

除左薄餅皮外,仲有兩個燒餅.

侍應無教我地點樣食呢個烤鴨,返黎上網見有網友提到,佢地去食大董時,有侍應無教佢地點樣食
1.  只把一片皮醮白砂糖,然後放在舌頭上,呢個吃法好得!香脆無比,入口即溶.
2.  把白蘿蔔絲,蒜泥,烤鴨醬和兩片帶皮的肉放進芝麻燒餅,好有口感,燒餅和烤鴨配得好好.
3.  平常食法/悉隨尊便.
而家至知,遲左少少.
我地點左江雪糖醋小排,點既時候無為意佢係冷盤,味道適中,酸酸甜甜,好開胃,伴碟既話梅都好味,只係排骨既肉硬左少少.



賣相考究,盛菜既唔係碟,係一塊別緻既石頭.

佢地有好多蔬菜既菜式都好特別,不過當日我又嫌太花巧,所以只圔點左個清炒油麥菜,呢個油左少少.

呢度同一般京菜館唔同,無餃子飽點,我地就叫左個牡蠣香米飯,兩隻蠔都好大隻,好多汁,飯就似係醬油撈飯.

之後既野食係送既.
鴨湯,清清地,都幾好.


甜品,芝麻糊,好杰,似開粉.

杏仁茶,ok.

生果盤,哈蜜瓜,好脆好甜.

大董出名,裝修高貴舒適,服務殷勤,不過係呢間分店,我就唔係好感受到出色既服務,耐心既介紹固然無啦,我地仲見到高級既侍應為了小事係我地面前責罵初級侍應,純為出氣,唔係為件事好,侍應們之間又表現唔友善,其實佢地仲有其他分店,可能會好過呢間.

大董係要收加一服務費的, 整體黎講, 我覺得大董唔算係非試不可, 不過有時間都不妨一試,

大董烤鸭店 (团结湖店)
地址朝阳区团结湖北口3号楼(长虹桥东南)
电话010-65824003 65822892
 
飯後,我地仲有餘興節目,前兩晚,朋友介紹了一間按摩店〔東方大班水療按摩〕給我地,經過兩天既緊湊行程,我地都好想嘆番個腳底按摩,我地都揀左做九十分鐘既足療保健按摩,168元,雖然唔平,但個度環境唔錯,裝修雅致,十分乾淨,按摩師水準好專業,唔似深圳同澳門有些按摩師水準唔穩定, 佢地好樸實, 好專心同你按摩, 唔會吱吱咋咋噪死你, 但你有問題問佢地, 佢地又好熱心答你.
佢地都有提供免費食物同飲品,新鮮榨既雪梨汁都幾好.朋友提醒我地,佢係會員,講佢個手機號碼可能有折扣,果然佢地俾左八折我地.原來佢地都有好多分店,唔錯,唔錯.
 
東方大班水療按摩 (温特莱店 )                                                      
北京市朝阳区西大望路1号温特莱中心B座101

电话 : 86 ( 10 ) - 6538 8086


 

2 comments:

  1. 你地去"snowy river"食sweet pork ribs吖, 仲食"naked oats"添, d餸譯得"好時別"!

    ReplyDelete
  2. 更正~好特別
    [版主回覆01/15/2010 10:27:00]係喎, 你唔講我都番無留意添!

    ReplyDelete